skip to main
|
skip to sidebar
Abisko -- Katerat 2009
Fjelltur i Sverige-Norge
tirsdag 28. juli 2009
Vi starter en ny dag med morgenstell...
Abiskojaure
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Søk i denne bloggen
Om meg
Unknown
Vis hele profilen min
Følgere
Bloggarkiv
▼
2009
(8)
►
august
(2)
▼
juli
(6)
Alesjaure hyttene
Vi starter en ny dag med morgenstell...Abiskojaure
Første overnatting ved Abiskojaure.....
Vi følger elva opp til Hytta. Fantastisk bra turte...
Følger den godt merkede løypa opp mot Abiskojavre....
Abisko -- Kateratt 2009
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar