Hadde bra vær frem til Abiskojaure, Men da ble vi møtt av en skikkelig "floing" og temperaturen sank mange grader, ned mot null.
Men vi peisa på i shorts, til tross for nedisinga :-)
Hytta vi overnatta på var heldigvis god å varm.
Fjelltur i Sverige-Norge
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar